Svar på en fråga


Kommentarer


FlizanLizan -2012-07-27 / 16:38:11

sv: tack :D allt bra med dig? :D


FlizanLizan -2012-07-27 / 18:46:11

sv: härligt, jora de e najs :D vad görs då? :D har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig med då om du vill ;P


♥JuliaCarlzon -2012-07-27 / 20:44:42

Sv: Tack så mycket! :)


theaottosson -2012-07-27 / 21:36:19

Hej Fanny, skulle du vilja hjälpa mig med några ändringar i min design och header ? :)

Svar: Javisst kan jag det :) vad är det du vill att jag ska hjälpa dig med? :)
Fanny W L


theea Ottosson -2012-07-28 / 14:58:05

sv. jag undrar om du kan hjälpa mig och dela in menyerna i boxar (typ som du har gjort i din meny) och sen flytta upp menyn. Jag vill också ändra lite typsnitt och bakrunden :)

Svar: Javisst, det är inga problem :) vad vill du ha för bakgrund och typsnitt?
Fanny W L


sofie -2012-07-28 / 16:28:08

svar: Tack! :)


Sara -2012-07-28 / 17:13:23

Sv; Ja det blir deet :)
Du angående det som det här inlägget handlar om så går det inte att komma någonstans när man trycker på länken. Har länge funderat på hur man gör :)

Svar: Vad konstigt att det inte funkar, det gör nämligen det på min dator :PMen här är i alla fall adressen till inlägget så du kan läsa :)
http://fawila.blogg.se/2012/may/skapa-bildspel-i-headern.html#comment
Fanny W L


theea Ottosson -2012-07-29 / 01:00:22

sv. Jo det är så här att jag är urdålig på att komma på bakrunder osv så kan du inte hjälpa mig med det, helst ljus rosa i så fall. :) Och på typsnittet så tänkte jag att om jag får för dig då om jag kunde ha det typsnittet som du har ?.. :) Men om du inte vill det så kan jag komma på något annat :)

Svar: Okej, det ska jag nog kunna ordna, jag kanske inte tar exakt samma typsnitt som jag har men jag kan se om jag hittar något liknande om du vill :)
Fanny W L


theaottosson -2012-07-30 / 11:15:45

sv. okej men ska jag mejla lösenord och sånt ? :)

Svar: Ja gör det :)
Fanny W L


theaottosson -2012-07-30 / 11:18:35

- juste kan jag ändra muspekaren till ett kryss också ? :) om du vet hur man gör det ? :)

Svar: Ska se om jag kan fixa det också :)
Fanny W L


Nelly -2012-08-16 / 14:22:58

Hur får du ditt bloggnamn att hamna över headern sådär ?
Hur har du gjort för att få din profilbild sådär, jag menar om du tittar på min blogg så är det vitt långt över.

Du har en jätte fin blogg iallafall !!!

Svar: Tack så jättemycket! :) Jag har fixat headern i photoshop, därför har jag bloggnamnet ovanför själva bilden. Det är lite svårt att förklara men jag gjorde liksom genomskinlig bakgrund där så att den skulle hamna typ över bilden :P
Min profilbild har jag inte gjort något speciellt med, bara satt in den där längst upp i menyn. Det kanske har blivit något fel i din/dina kodmall/kodmallar som gör att du får så mycket vitt ovanför din profilbild? :)
Fanny W L


Elsa -2012-08-22 / 11:41:46

Hej! Jag tycker du är super dukig på blogg designer och hedrar. Jag undrar om du gör designer ink. heders gratis? I så fall är jag mycket intresserad! Hör gärna av dig i mejl eller på min blogg :)

Svar: Ja jag hjälper gärna till med design och header gratis, bara jag får ha kvar länken till min blogg i menyn som jag sätter in :)
Om du är intresserad så får du gärna mejla mig på [email protected] och beskriva lite hur du tänkt dig att den ska se ut och gärna skicka med bilder till headern och ev. om du vill ha nån i menyn :)
Fanny W L


Elsa -2012-08-23 / 19:39:06

Tack, super snällt! Ska bara se till så att jag får lite nya fräscha bilder så hör jag av mig så snabbt som möjligt!

Svar: None
Fanny W L



Kommentera inlägget här:

Bra att veta...
* Designen och headern på bloggen gör jag helt själv.

* Jag fotar mina bilder med en Canon EOS 1000D.

* Det är inte okej att ta bilder från min blogg utan att fråga först.

* Sånt som rör bloggdesign publiceras i kategorin "Bloggdesign", kolla där om jag kanske skrivit om det just du undrar över så behöver jag inte skriva samma sak flera gånger. Om jag inte gjort det är det självklart bara att fråga :)

* Just nu känner jag att jag varken har tid eller ork att göra hel bloggdesigner till andra, men om ni bara är intresserade av en header hjälper jag gärna till :)

* Har ni frågor om något är det bara att fråga antingen här eller på mejl. Mejladressen är: [email protected]

Nu är det bara att kommentera, be nice :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback