Fredag!


Kommentarer


Julia -2012-11-16 / 18:35:21

Hej! Det är jag igen, haha <3
Jag undrar om du vill berätta hur du gör finns designer någon stans. Vill prova att göra en själv,haha <3

Svar: Alltså, vet inte riktigt vad jag ska skriva :P Det man gör när man ska fixa designen på blogg.se är att man fixar med massor av olika koder som ändrar utseendet(all den text som finns när man klickar in på kodmall eller stilmall) Jag har provat mig fram och läst en hel del om hur man kan använda dom koderna bland annat på en sida som heter http://designadinblogg.nu.(tror det är adressen). Så mitt tips är att läsa på om just det du vill göra med bloggen och sedan prova dig fram, kanske på en testblogg så du inte förstör den design du har på din blogg :P
Jag har tidigare gjort ett inlägg där jag förklarar hur man får ett bildspel i headern som du kan hitta på den här länken: http://fawila.blogg.se/2012/may/skapa-bildspel-i-headern.html#comment

Vet inte riktigt vad jag mer kan skriva, känner att mitt svar blev lite rörigt, men om det är något speciellt du undrar hur man gör så är det bara att fråga så ska jag förklara så gott jag kan! :)
Fanny W L


Emme -2012-11-16 / 21:44:30

Var med och tävla om att bli HELGENS BLOGG!

http://elloemme.blogg.se/2012/november/helgens-blogg.html#comment

Ha det bra!:)♥


♥ w i l m a ♥ -2012-11-17 / 07:18:44

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Fanny W L



Kommentera inlägget här:

Bra att veta...
* Designen och headern på bloggen gör jag helt själv.

* Jag fotar mina bilder med en Canon EOS 1000D.

* Det är inte okej att ta bilder från min blogg utan att fråga först.

* Sånt som rör bloggdesign publiceras i kategorin "Bloggdesign", kolla där om jag kanske skrivit om det just du undrar över så behöver jag inte skriva samma sak flera gånger. Om jag inte gjort det är det självklart bara att fråga :)

* Just nu känner jag att jag varken har tid eller ork att göra hel bloggdesigner till andra, men om ni bara är intresserade av en header hjälper jag gärna till :)

* Har ni frågor om något är det bara att fråga antingen här eller på mejl. Mejladressen är: [email protected]

Nu är det bara att kommentera, be nice :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback