Ny ridhjälm


Kommentarer


Emma :) -2012-08-17 / 21:23:11

snygg! vad kostade den?:D

Svar: Eftersom jag köpte den från Storbrittanien så blev det billigare än vad det skulle blivit här hemma, jag tror att jag betalade runt 1750 för den(inkl. frakt då) men det beror ju lite på vad pundet har för kurs för tillfället också :)
Fanny W L


Olivia Magnusson -2012-08-17 / 22:59:04

super fina bilder i headern :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥


Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥ -2012-08-18 / 10:54:47

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment


Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina


Bloggshopen -2012-08-18 / 14:31:30

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram



Kommentera inlägget här:

Bra att veta...
* Designen och headern på bloggen gör jag helt själv.

* Jag fotar mina bilder med en Canon EOS 1000D.

* Det är inte okej att ta bilder från min blogg utan att fråga först.

* Sånt som rör bloggdesign publiceras i kategorin "Bloggdesign", kolla där om jag kanske skrivit om det just du undrar över så behöver jag inte skriva samma sak flera gånger. Om jag inte gjort det är det självklart bara att fråga :)

* Just nu känner jag att jag varken har tid eller ork att göra hel bloggdesigner till andra, men om ni bara är intresserade av en header hjälper jag gärna till :)

* Har ni frågor om något är det bara att fråga antingen här eller på mejl. Mejladressen är: [email protected]

Nu är det bara att kommentera, be nice :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback